Případové studie

Společnost Avantica s.r.o. umožňuje svým zákazníkům bezpečně uchovávat a vylepšovat fotografie a videozáznamy prostřednictvím jejich digitalizace. Dokáže veškeré analogové materiály – audio, video i fotografické materiály – přepsat do digitální podoby. Ani celuloidové pásky nejsou problém. Touto činností se společnost zabývá už od roku 2007. Od té doby vzniklo přes 450 sběrných a 500 výdejních míst po celé České i Slovenské republice.

Jak to všechno začalo

„V začátcích jsme fungovali na kolegou navrženém php systému s databází. Byl typově stejný, ale mnohem jednodušší a neuměl to, co Vistos. Po tom, co nám bylo nabídnuto vaše řešení, jsme nabídky využili s tím, že obrovskou výhodou pro nás bylo sledování statistik a tisknutí reportů. A to se nám líbilo!“

S konstantním růstem společnosti vznikla potřeba systému, který by šetřil čas a peníze.

Průběh implementace Vistos CRM

Navrhnuté řešení bylo implementováno během několika dní a dále probíhaly dodatečné úpravy na přání pana Cocha, spolumajitele společnosti. I později, během fungování, jsme pilovali systém na míru, aby práce v něm byla co nejsnazší.

Jak funguje Vistos v Avantice?

Aktuálně firma obchoduje s více než 100 zákazníků měsíčně. Vistos CRM nyní aktivně využívá pět uživatelů a brigádníci, kteří mají speciálně nastavená uživatelská práva.

„V systému vyřizujeme vše od založení zákazníka, objednávky, až po vlastní fakturaci včetně sledování úhrad faktur. Velkým přínosem jsou pro nás drobnosti, které uspoří velké množství času. Těmi jsou například filtrace, řazení či statistiky. My v systému nejvíce používáme adresář kontaktů, objednávky přijaté, faktury vydané včetně plateb, e-maily a kategorie pro třídění.“

„Pro nás je zásadní rychlost. V momentě, kdy k nám přijde zákazník, je nevhodné, aby čekal, takže oceňujeme, že je systém intuitivní a rychlý. Velké usnadnění jsou akční tlačítka, která nám vyplňují nadcházející kroky.“

V systému máme několik specifických úprav, které nám třeba pomáhají filtrovat naše zákazníky nebo objednávky podle data splnění.“

Čeho si náš klient na Vistos CRM cení nejvíce?

„Například je možné objednávku nebo fakturu přímo tisknout ze systému, není třeba otevírat Excel a vše ručně kopírovat.

„Podstatným přínosem je pro mě rychlost vyřízení jednotlivého zákazníka, jelikož si nemohu dovolit ho nechat čekat a chci, aby mu byl nabídnut ten největší komfort, zároveň tak šetřím čas svůj i svých zaměstnanců. Další podstatnou výhodou je absolutní kontrola nad jednotlivými zakázkami – generování nových zakázek, plánování zakázky daným zaměstnancům, vytváření pracovních výkazů. A v neposlední řadě jsou pro nás velkým přínosem sofistikované statistiky, které nám ihned poskytnou požadované informace ve zvoleném formátu, například přehled stavu zakázek v aktuálním měsíci a plánování zakázek do budoucnosti.“

„Fungování bez Vistos CRM si neumíme představit. Naše firma již několikanásobně vyrostla a vzhledem k množství objednávek bychom už nemohli bez Vistos CRM fungovat. Původní systém, který jsme měli na míru, by se musel složitě doprogramovávat, a to by nám zabralo mnoho času, který raději věnujeme našim klientům. Raději využíváme Vistos CRM, kde máme ohromné množství funkcionalit a pokud chceme cokoli dodatečně upravit, udělají to za nás profesionálové.“

Napsat komentář