Moduly Vistos CRM

Aplikace je složena z jednotlivých modulů. To má svůj důvod. Ne každý chce využívat všechny moduly, někdo naopak potřebuje specifické vlastní moduly jako doplněk ke stávajícím. 

Přehled modulů

  • Modul evidence - systém umožňuje evidovat zákazníky, produkty a další informace evidenčního typu. Dále je možné evidovat aktivity s kontakty, tj. schůzky, hovory, emaily, apod.
  • Modul marketingu - pomocí tohoto modulu lze zakládat kampaně a oslovovat cílovou skupinu rovnou pomocí nástrojů, které obsahuje tento modul – například hromadné emaily, apod.
  • Modul prodeje - tento modul umožňuje pro kontakty a firmy zakládat obchodní příležitosti, nabídky a zakázky. Zakázky lze také následně vyfakturovat, tedy tisk a evidence faktur je také součástí tohoto modulu.
  • Modul projektového řízení (Project Management) - pro řízení projektů slouží speciální část systému. V ní je možné vést projekty, přiřazovat k nim úkoly pro jednotlivé pracovníky a vyhodnocovat tyto aktivity.
  • Modul práce s dokumenty (Document Management) - dokumenty je třeba kategorizovat, nastavovat přístupy či naopak zakazovat přístup či úpravu. Toto vše je součástí modulu práce s dokumenty. 
  • Modul reportingu - aplikace je doplněná reportingovým nástrojem, který zprostředkovává souhrnné informace o stavu zakázek, úspěšnosti projektů, vytíženosti zaměstnanců a o čemkoliv, co si přeje uživatel sledovat na základě dat, která aplikace obsahuje.
  • Modul péče o zákazníky (Support) - zákaznické požadavky, dotazy, problémy, apod. je třeba zpracovat a vyřešit. K tomu slouží modul zákaznické péče. Modul poskytuje přehledné informace o stavu řešení toho kterého požadavku a každou vloženou informaci lze následně v systému dohledat. 
  • Modul e-mailového klienta - pomocí tohoto modulu lze pracovat s emaily prakticky stejným způsobem, jako v běžných emailových klientech. Navíc je možné rovnou aplikovat funkce CRM, tedy pracovat s informacemi z emailu v dalších návazných aktivitách.
  • Modul interní diskuse - možnost strukturovaně se bavit s kolegy ohledně důležitých skutečností je velké plus. 
  • Ostatní specifické moduly - na přání zákazníka/uživatele jsme schopni aplikaci doplnit o specifické moduly. Aktuálně existuje například modul Konfigurace vozidla (sklady, výroba, atd.) pro automobilový průmysl nebo modul Hotline pro servisní organizace.
  • Webové rozhraní - díky webovému rozhraní je možno k systému přistupovat z jakéhokoliv počítače připojeného k internetu a mít tak kdykoliv přehled o stavu projektů a úkolů. 
  • Nadstavby a oborová řešení - mezi největší výhody Vistos CRM patří fakt, že díky modulární struktuře je aplikace připravena k přizpůsobení požadavkům zákazníka. Systém lze tedy rozšířit o nadstavby a doplňky, řešící specifické požadavky zákazníka působícího v daném oboru a lze také připojit na účetní systém, případně jiné systémy zákazníka.

Rozhodli jste se pro nás? Rádi Vás s Vistos CRM seznámíme, domluvte si schůzku.

Kontaktujte nás 

VISTOS crm - koupit

Napište, zavoláme Vám zpět

Označuje povinné položky

Vaše kontaktní informace

Vaše zpráva/dotaz

Portfolio