Vývoj Vistos CRM
Naše řešení Vistos CRM úspěšně funguje již mnoho let. Podívejte se na jeho cestu k úspěchu.
Zrodila se myšlenka
V roce 2002 dostali Tomáš Rudolf a Jan Smažinka skvělý nápad…
2002: Založení Eurosoftworks s.r.o.
Byla založena společnost Euro Softworks s.r.o.. Programujeme jako o život a sestavujeme systém snů.
2006: Jádro CRM - Vistos CRM Automotive
Dokončili jsme jádro CRM řešení a poprvé jsme jej použili u zákazníka KIA MOTORS
2008: Nové moduly pro CRM
Postupně jsme doprogramovali další funkcionality pro CRM řešení.
Vistos se hlásí o pozornost
Kód je hotov, hurá s ním do provozu!
2009: Vistos CRM v 1.0
ESW začíná nabízet ucelené CRM řešení na českém trhu. Vznikla první verze Vistos CRM.
VISTOS 1
Světlo světa spatřil Vistos s označením Vistos I.
První zákazníci
Prvních 10 zákazníků začíná využívat Vistos CRM.
2010: Nové API - ARES
Pro Vistos CRM je připravené API rozhraní, jako první připojujeme ARES. Tím je umožněno automaticky nahrát informace o zákazníkovi z obchodního rejstříku do Vistos CRM.
Reportovací nástroj
Pomocí Microsoft report Services generujeme reporty na přání zákazníka.
2011: E-mailový klient
Vkládáme nový modul e-mailového klienta. Nyní již můžete s e-maily pracovat přímo ve Vistos CRM.
Dokument managemet
Ve Vistos CRM je nyní možné vložit jakýkoliv dokument včetně sofistikované správy.
2012: SMS integrace
Nová integrace Vistos CRM s SMS zprávami – teď už lze odesílat, ale i zpětně přijímat SMS zprávy a také generovat hromadné personifikované SMS.
Insolvenční rejstřík
Přes naše API rozhraní můžete zjistit aktuální informaci o vašich zákaznících nebo dodavatelích – například, jestli nemají záznam v insolvenčním rejstříku.
2013: Pohoda
Vistos CRM je certifikovaným partnerem Pohoda – POHODA +
Spolupráce s ČVUT
Euro Softworks navázal spolupráci s ČVUT, Fakultou jadernou a fyzikálně inženýrskou. Více se o spolupráci dočtete zde.
Vistos CRM 2.0
Uvolnění Vistos CRM verze 2.0. Nová verze je responzivní, v novém grafickém designu včetně nových entit jako Servisní středisko nebo Poptávkové řízení.
Rozšířené marketingové kampaně
Vistos CRM rozšiřuje modul marketingových kampaní.
2014: CEBIT
V březnu 2014 jsme s naším řešením vyrazili na celosvětový veletrh digitálních technologií do Německa, kde jsme získali spoustu zkušeností, kontaktů a nových nápadů, které by k nám domů přinesli nový vítr.
Google kalendář
Napadlo vás někdy, že by bylo fajn mít svůj Google kalendář ve Vistos a naopak, abyste nemuseli události vytvářet dvakrát? Nás také, a proto jsme vyvinuli propojení, které snadno a rychle udělá práci za vás.
MailChimp
Synchronizujeme s online programem pro rozesílku newsletterů.
2015: HelpDesk
Upravili jsme modul HelpDesku.
Money S3
Vistos CRM je nyní synchronizován s účetním systémem Money S3.
2016: Podpisy
Záznamy už můžete podepsat na dotykovém displeji.
Aktivní reporty
Reporty lze vkládat přímo na daný záznam, a aktivně filtrovat.
Telefonní ústředny IPEX
Máme telefonní ústřednu! Z prostředí našeho systému teď můžete vytáčet i přijímat hovory a dále s nimi pracovat.
Widgetový dashboard
Měňte si svou nástěnku tak, jak potřebujete a mějte přehled o chodu vaší firmy.
2017: VISTOS 3
Připravujeme pro vás novou verzi Vistos CRM 3.0
Vistos CRM v časopisu IT Systems

V březnovém vydání časopisu IT Systems jste se o nás mohli dočíst. Podívejte se na článek zde.